THANK YOU...

Terima kasih di atas kesudian anda melayari blog ini..

Monday, March 11, 2013

SAHABAT, TEMAN DAN ???…


Sahabat…
Aku punya rasa rindu
Yang memaksa aku mencari kasihmu
Aku punya rasa sayang
Yang mendalam terhadap dirimu
Aku juga punya rasa kasih dan cinta
Yang memaksa aku
Untuk menghalusi setiap keindahan yang ada padamu

Teman…
Wajarkah aku memulakan segala
Kerana aku sedar tentang hakikatnya
Kesudahan yang pasti akan buat kita kecewa dan sengsara
Kini aku berada di persimpangan dilema
Antara rasional dan desakan jiwa
Tetapi sesungguhnya hidupku
Sepi tanpa dirimu di sisi
Seribu kali aku cuba melupakanmu
Dan sejuta kali itu jugalah
Kau hadir dalam ruangan hatiku

???…
Ketahuilah hanya engkau
Yang mampu menenteramkan jiwaku
Sememangnya antara kita
Terlalu sukar untuk kekal selamanya
Namun setiap detik yang di anugerahkan buat kita
Tak mungkin aku ingin persiakan tanpa sebarang makna
Walaupun segalanya hanyalah sementara
Semoga memori indah yang telah kita lakarkan bersama
Akan kekal terpahat di dasar jiwa
Sebagai lakaran terindah kita di dunia fana

No comments:

Post a Comment